ساخت فروشگاه آنلاین با فقط 91 هزار تومان

پخش ویدیو
ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید محصولات خود را به سرعت به مشتریان خود ارائه دهید. همین امروز فروشگاه آنلاین خودتان را با فقط 91 هزار تومان بسازید!
تعجیب کردید؟!!! بله ساخت فروشگاه آنلاین با فقط 91 هزار تومان اون هم زیبا و حرفه‌ای با استفاده از وردپرس واقعیست. فروشگاه آنلاین می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید محصولات خود را به سرعت و کاملا متفاوت نسبت به رسانه‌های دیگر به مشتریان خود ارائه دهید.

نحوه ساخت فروشگاه آنلاین با فقط 91 هزار تومان

برای ساخت فروشگاه آنلاین کافیست گام‌های زیر را طی کنید.

  1. ثبت‌نام در سایت ایرنیک، متولی دامنه‌های ir در جهان.
  2. تهیه دامنه ir یکساله و یک ماه هاست از شرکت شتابان هاست به مبلغ 91 هزار تومان.
  3. ایجاد ایمیل در هاست از طریق کنترل پنل میزبانی وب.
  4. ایجاد بانک اطلاعاتی در هاست از طریق کنترل پنل میزبانی وب.
  5. دانلود وردپرس از سایت رسمی وردپرس و نصب آن بر روی هاست.
  6. انتخاب و نصب قالب سایت از مخزن وردپرس مانند قالب آسترا که رایگان است.
  7. نصب افزونه فروشگاه ساز وردپرس از مخزن وردپرس به رایگان.
  8. اتصال سایت به درگاه پرداخت آنلاین که رایگان است.

تبریک می‌گویم، اکنون شما صاحب یک فروشگاه آنلاین شدید و می‌توانید کارتان را شروع کنید. پیشنهاد می‌کنم مقاله « شروع کسب‌وکار با سرمایه کم » را نیز مطالعه نمایید.

چگونه فروشگاه آنلاین خود را بسازیم؟

اکنون شما صاحب یک سایت و فروشگاه آنلاین هستید که فقط برای آن 91 هزار تومان هزینه کردید.

برای ساخت فروشگاه آنلاین زیبا و حرفه‌ای کافیست گام‌های زیر را طی کنید:

1) نصب دمو آماده متناسب با صنف کاری خودتان

در این گام شما یکی از دموهای قالب انتخابی خودتان در مخزن وردپرس را با یک کلیک و به رایگان نصب می‌کنید. به عنوان مثال قالب آسترا دارای دموهای زیادی برای صنف‌های مختلف است که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و با یه کلیک نصب نمایید.

2) ویرایش متن‌ها و تصاویر دمو آماده

ساخت فروشگاه آنلاین با استفاده از این روش بسیار راحت و جذاب است و در این مرحله کافیست با استفاده از صفحه ساز قدرتمند و محبوب المنتور متون و تصاویر موجود در دمو را ویرایش کنید. کار با این صفحه ساز بسیار ساده است و با یک آموزش ساده می‌توانید به آن مسلط شوید.

یک خبر بسیار خوب برای شما دارم و آن اینکه یادگیری وردپرس بسیار ساده و شیرین است و هدیه‌ای به ارزش دو میلیون تومان برای شما دارم. کافیست با کلیک بر روی تصویر بالا دوره آموزش وردپرس به زبان ساده را به رایگان هدیه بگیرید.

چگونه از فروشگاه آنلاین خود کسب درآمد کنم؟

ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید محصولات خود را به سرعت و متفاوت نسبت به رسانه‌های دیگر به مشتریان خود ارائه دهید. شما همیشه مالک سایت خود هستید و هیچکس و هیچ سازمانی نمی‌تواند اطلاعات سایت شما را از شما بگیرد بر خلاف رسانه‌های دیگر که شما هیچ مالکیتی روی آنها ندارید.

اکنون این سوال پیش میآید که چگونه سایت می‌تواند به فروش ما کمک کند و آن را حتی چندین برابر کند.

در فروش نوین ما 5 گام را باید طی کنیم:

  1. آگاه سازی مخاطب
  2. جذب مخاطب
  3. پرورش مخاطب
  4. فروش و پولسازی
  5. حفظ و نگهداری مشتری

1) آگاه سازی مخاطب

آگاه سازی مشتری با استفاده از تبلیغات، ریلز اینستاگرام، وبینار و روش‌های مختلف دیگر انجام می‌شود و مخاطبین را از وجود خودمان آگاه می‌کنیم. این محتواها باید حس کنجکاوی را در مخاطب ایجاد کند تا ادامه مسیر را با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما، مطالعه مقاله‌ای در سایت ما و یا شرکت در وبینار یا مینی دوره‌ای رایگان طی کند.

2) جذب مخاطب

در این مرحله نوبت ابتدا باید مخاطب را علاقه‌مند کنیم تا به نسخه بهتر خود تبدیل شود. این کار را معمولا در محتواها و استورهای اینستاگرام و مقالات سایت انجام می‌دهیم تا مخاطب آماده شنیدن و دنبال کردن ما شود.

3) پرورش مخاطب

در این مرحله تلاش می‌کنیم با ارائه آهنرباهای مختلف ارزشمند به مخاطب اطلاعات تماس او را گرفته و با شناختی که از مخاطب خودمان بدست می‌آوریم به آگاه سازی و جلب اعتماد مخاطب می‌پردازیم و همچنین به سوالات و دغدغه‌های ذهنی اون پاسخ می‌دهیم که وب سایت در این بخش بسیار می‌تواند کمک کننده باشد.

4) فروش و پولسازی

به بحث شیرین فروش و کسب درآمد رسیدیم در این مرحله با برگزاری فروش‌های ویژه ماهانه و نیز برگزاری کمپین‌های همیشه سبز فروش بالا و دائمی برای خودمان ایجاد می‌کنیم.

5) حفظ و نگهداری مشتری

بر خلاف تصور عموم با خرید مخاطب کار به پایان نمی‌رسد بلکه راند دوم تازه شروع می‌شود. شما با باید به پرورش مخاطب خودتان ادامه دهید تا او خریدهای بعدی خود را نیز انجام دهد یا شما را به دیگران معرفی نمایید. این کار باعث میشود که شما کسب‌وکاری میلیاردی داشته باشید و هرگز مشکلی برای فروش نداشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید یاقوت بگیرید

Rating 0.00 from 0 votes

نکته خاصی هست که این مقاله رو تکمیل‌تر کنه؟

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با در میان بگذارید.

برای ارسال دیدگاه، نیاز است که وارد حساب کاربری خود شوید